Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n18.139Resumé
Dette temanummer sætter fokus på de nationale
test i folkeskolen. Artiklerne undersøger
fra forskellige vinkler hvad nationale test betyder
for didaktik og dannelse. De nationale test
er nu blevet en del af at holde skole i Danmark
og temanummeret her sætter lys på hvorfor og
med hvilke formål testene blev indført og om
de nationale test lever op til forventningerne.
Downloads
Publiceret
01-05-2015
Citation/Eksport
Miller, T. (2015). Forord. CEPRA-striben, (18), 2–5. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n18.139
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2015 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.