Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 25 (2019): Åben pædagogik og evaluering
Nr. 25 (2019): Åben pædagogik og evaluering
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n25.2019
Publiceret:
20-12-2019
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-3
PDF
Åbne læringsmuligheder som et fælles lokalt anliggende – Hvordan evaluerer man det?
Gitte Miller Balslev
4-11
PDF
Evaluering af læringsmiljøer i dagtilbud. ECERS-3 og den styrkede pædagogiske læreplan.
Christina Medom, Torben Næsby
12-23
PDF
Når børn sætter ord på legen
en udviklingsfokuseret evaluering af Sprogfitness
Kasper Moes Drevsholt
24-35
PDF
Udviklingsorienteret undervisningsevaluering
Birgitte Lund Nielsen, Jens Hansen Lund
36-47
PDF
”Man behøver ikke at være dum, bare fordi man ikke siger noget”
– deltagelse, bedømmelse og in(eks)klusion af drenge i gymnasiet
Karin Løvenskjold Svejgaard, Paola Valero, Kjeld Sten Iversen
48-57
PDF
Dannelsen, der forsvandt, eller hvorfor kompetencer og dannelse ikke er det samme
en replik
Hanne Leth Andersen, Jens Christian Jacobsen
58-63
PDF
Dannelse og kompetence
Palle Rasmussen
64-65
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere