Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 25 (2019): Åben pædagogik og evaluering

Nr. 25 (2019): Åben pædagogik og evaluering

					Se Nr. 25 (2019): Åben pædagogik og evaluering
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n25.2019
Publiceret: 20-12-2019

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-3
    • PDF
  • Åbne læringsmuligheder som et fælles lokalt anliggende – Hvordan evaluerer man det?

    Gitte Miller Balslev
    4-11
    • PDF
  • Evaluering af læringsmiljøer i dagtilbud. ECERS-3 og den styrkede pædagogiske læreplan.

    Christina Medom, Torben Næsby
    12-23
    • PDF
  • Når børn sætter ord på legen en udviklingsfokuseret evaluering af Sprogfitness

    Kasper Moes Drevsholt
    24-35
    • PDF
  • Udviklingsorienteret undervisningsevaluering

    Birgitte Lund Nielsen, Jens Hansen Lund
    36-47
    • PDF
  • ”Man behøver ikke at være dum, bare fordi man ikke siger noget” – deltagelse, bedømmelse og in(eks)klusion af drenge i gymnasiet

    Karin Løvenskjold Svejgaard, Paola Valero, Kjeld Sten Iversen
    48-57
    • PDF
  • Dannelsen, der forsvandt, eller hvorfor kompetencer og dannelse ikke er det samme en replik

    Hanne Leth Andersen, Jens Christian Jacobsen
    58-63
    • PDF
  • Dannelse og kompetence

    Palle Rasmussen
    64-65
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.