Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 11 (2011): Akkreditering

Nr. 11 (2011): Akkreditering

					Se Nr. 11 (2011): Akkreditering
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n11.2011
Publiceret: 01-11-2011

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-4
    • PDF
  • Erfaringer med akkreditering af socialt arbejde

    Trine Kokholm, Mette Munch-Petersen
    5-9
    • PDF
  • Akkreditering i Danmark

    Inge Enroth, Christian Moldt
    10-17
    • PDF
  • Evaluering, test og benchmarking i voksenundervisningen i Danmark: Et skridt frem eller to tilbage?

    Karen Bjerg Petersen
    18-25
    • PDF
  • Gør kvalitetsrapporten til et udviklings- og videndelingsværktøj

    Lene Tetzlaff-Petersen, Merete Bonke
    26-29
    • PDF
  • Kvalitet & akkreditering

    Palle Rasmussen
    30-36
    • PDF
  • KREVI’s analyser af folkeskolernes faglige kvalitet og effektivitet: En talknuser møder folkeskolen

    Jesper Wittrup
    37-43
    • PDF
  • Unges selvopfattelse & evaluering i skolen

    Nadia Holm Christiansen
    44-49
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

This is an open access journal which means that all content is freely available without charge to the user or his/her institution.  Articles published in Cepra-striben may be used (downloaded) and reused (distributed, copied, cited, i.e. the work may be reproduced and distributed but not remixed and built upon) for non-commercial purposes with reference to the authors and publication host.

This journal does not charge APCs or submission charges.

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.