Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 12 (2012): Læringsmål & vurdering

Nr. 12 (2012): Læringsmål & vurdering

					Se Nr. 12 (2012): Læringsmål & vurdering
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.2012
Publiceret: 01-04-2012

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-3
    • PDF
  • Erfaringer fra norsk grunnskole: Elevenes egenvurderinger kan gi økt læringsutbytte

    Torill Strand
    4-11
    • PDF
  • Målrationalitet og forestillingen om neutralitet i evaluering og dokumentation

    Peter Østergaard Andersen
    12-18
    • PDF
  • Vurderingens rolle i styrkin av motivasjon for læring

    Karl Smith
    19-25
    • PDF
  • Ask & Embla og satsningen på vurdering for læring i Norge

    Knut Roar Engh
    26-33
    • PDF
  • SMTTE - model, tænkning eller praksiskonstruktion?

    Frode Boye Andersen
    34-41
    • PDF
  • Hjørring-modellen – Demokratisk inddragelse af lærerne i Kvalitetsrapportens evaluering af skolernes pædagogiske processer

    Claus Jespersen, Morten Brunø
    42-49
    • PDF
  • Ressourcepersoners rolle i den pædagogiske praksis

    Frode Boye Andersen
    50-57
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.