Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 12 (2012): Læringsmål & vurdering
Nr. 12 (2012): Læringsmål & vurdering
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.2012
Publiceret:
01-04-2012
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-3
PDF
Erfaringer fra norsk grunnskole: Elevenes egenvurderinger kan gi økt læringsutbytte
Torill Strand
4-11
PDF
Målrationalitet og forestillingen om neutralitet i evaluering og dokumentation
Peter Østergaard Andersen
12-18
PDF
Vurderingens rolle i styrkin av motivasjon for læring
Karl Smith
19-25
PDF
Ask & Embla og satsningen på vurdering for læring i Norge
Knut Roar Engh
26-33
PDF
SMTTE - model, tænkning eller praksiskonstruktion?
Frode Boye Andersen
34-41
PDF
Hjørring-modellen – Demokratisk inddragelse af lærerne i Kvalitetsrapportens evaluering af skolernes pædagogiske processer
Claus Jespersen, Morten Brunø
42-49
PDF
Ressourcepersoners rolle i den pædagogiske praksis
Frode Boye Andersen
50-57
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere