Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n25.397Resumé
Dette temanummer har fokus på evaluering af kvalitet og udbytte af samarbejde mellem dagtilbud,
folkeskoler og lokalsamfund.
Downloads
Publiceret
20-12-2019
Citation/Eksport
Miller, T. (2019). Forord. CEPRA-striben, (25), 2–3. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n25.397
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2019 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.