Forord
Overgange, evaluering og læringskontektster
Resumé
Vi ønsker med dette temanummer at sætte fokus på, hvordan forskellige evalueringsredskaber fun- gerer i overgange mellem læringskontekster. Fx har skoleparathedsprøver tidligere spillet en rolle i overgangen mellem børnehave og skole.Downloads
Publiceret
28-09-2018
Citation/Eksport
Miller, T. (2018). Forord: Overgange, evaluering og læringskontektster. CEPRA-striben, (23), 2–3. Hentet fra https://journals.ucn.dk/index.php/cepra/article/view/356
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2018 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.