Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n16.120Resumé
Dette temanummer har som omdrejningspunkt
eksamen – eksamen i forskellige uddannelsesmæssige
kontekster. Eksamen synes
at være et vigtigt element i alle formelle
uddannelser – måske det vigtigste træk ved
formelle uddannelser. Temanummeret har
som fokus at eksamensform og eksamensindhold
følger udviklingen af uddannelserne og
at bestræbelser på at reformere denne specifikke
del af uddannelserne har sine helt egne
udfordringer.
Downloads
Publiceret
01-05-2014
Citation/Eksport
Miller, T. (2014). Forord. CEPRA-striben, (16), 2–5. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n16.120
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2014 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.