Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 16 (2014): Eksamen
Nr. 16 (2014): Eksamen
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n16.2014
Publiceret:
01-05-2014
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-5
PDF
Hvordan udvikles eksamensformer?
Rie Troelsen, Nina Bonderup Dohn
6-13
PDF
Selektion, kvalificering og retssikkerhed ved folkeskolens eksamener og prøver
Signe Holm-Larsen
14-23
PDF
Brug af test og prøver på specialskoler
Niels Egelund
24-29
PDF
Forsøg med modulopdelt evaluering
Andreas Møller Lange, Thomas Borum Reuss, Winnie Birnbaum
30-37
PDF
Gymnasiet som inkluderende institution
Niels Bech Lukassen
38-47
PDF
Gruppeeksamen tur-retur
Lone Krogh, Annie Aarup Jensen
48-55
PDF
Gruppeeksamen som strategisk kommunikation
Tem Frank Andersen, Janne Bang
56-67
PDF
Innovation i uddannelser og i prøveformer
Lilian Rohde
68-75
PDF
Tospråklige lærerstudenters erfaringer med gruppearbeid: Skremmende og konfliktfylt eller demokratisk og lærerikt?
Brit Synnøve Steinsvik, Grethe Hilditch
76-85
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere