Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 27 (2021): Inklusion i en testkultur
Nr. 27 (2021): Inklusion i en testkultur
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n27.2021
Publiceret:
22-04-2021
Hele nummeret
PDF
Artikler
Globale rammesætninger af elevevalueringer og inklusion i folkeskolen
Christian Ydesen, Ida Spangsberg Hansen
6-15
PDF
De nationale test - mellem performancemåling og pædagogisk evaluering
Palle Rasmussen, Tanja Miller
16-27
PDF
Når inklusionsbestræbelser ender i eksklusion
Lærerfaglige udfordringer i en tid med test, faglighed og evaluering
Sine Penthin Grumløse, Lotte Hedegaard-Sørensen, Lise Aagaard Kaas, Mathias Berg, Bjørn Hamre
28-37
PDF
Early assessments in the Swedish preschool class
Coexisting logics
Helena Ackesjö
38-49
PDF
Udform din egen eksamen
Jesper Juellund Jensen, Malene Bichel
50-61
PDF
På grænsen mellem uddannelse og arbejdsplads - om vurdering og inklusion af eksamensopgaver
Henriette Duch
62-71
PDF
Hvem sagde vejledning?
Anne Bang-Larsen
72-83
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere