Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.109Resumé
Temaet i dette nummer af CEPRA-striben handler
om inklusion og evalueringspraksisser i forbindelse
med dette. Som en undertekst til temaet er der flere
artikler om evaluering FOR læring i forskellige
kontekster.
Downloads
Publiceret
01-09-2013
Citation/Eksport
Miller, T. (2013). Forord. CEPRA-striben, (15), 2–5. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.109
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2013 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.