Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 15 (2013): Inklusion og evaluering
Nr. 15 (2013): Inklusion og evaluering
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.2013
Publiceret:
01-09-2013
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-5
PDF
Seks positioner i forhold til evidens og det forhandlede forhold mellem dem
Peter Dahler-Larsen
6-13
PDF
Ledelse, tid og evalueringsanvendelse
Bente Bjørnholt
14-23
PDF
Portfolioen i slipstrømmen af et nyt evalueringsparadigme
Ane Qvortrup
24-33
PDF
Cooperative learning og evaluering af elevers læring
Mette Strange
34-39
PDF
Feedback - en metode til kompetenceudviklng hos børn og unge i den pædagogiske praksis
Kirsten Hyldahl Pedersen
40-47
PDF
Brug af forskningsbaseret viden - til kvalitetsudvikling i dagtilbud
Torben Næsby
48-57
PDF
Transferevaluering af pædagogisk efteruddannelse
Bent B. Andresen
58-67
PDF
Sosial, faglig og opplevd inklusjon for ulike elevgrupper i skolen
Thomas Nordahl, Anne-Karin Sunnevåg
68-75
PDF
Dagtilbud med høy, god og lav kvalitet
Anne-Karin Sunnevåg
76-85
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere