Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 15 (2013): Inklusion og evaluering

Nr. 15 (2013): Inklusion og evaluering

					Se Nr. 15 (2013): Inklusion og evaluering
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.2013
Publiceret: 01-09-2013

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-5
    • PDF
  • Seks positioner i forhold til evidens og det forhandlede forhold mellem dem

    Peter Dahler-Larsen
    6-13
    • PDF
  • Ledelse, tid og evalueringsanvendelse

    Bente Bjørnholt
    14-23
    • PDF
  • Portfolioen i slipstrømmen af et nyt evalueringsparadigme

    Ane Qvortrup
    24-33
    • PDF
  • Cooperative learning og evaluering af elevers læring

    Mette Strange
    34-39
    • PDF
  • Feedback - en metode til kompetenceudviklng hos børn og unge i den pædagogiske praksis

    Kirsten Hyldahl Pedersen
    40-47
    • PDF
  • Brug af forskningsbaseret viden - til kvalitetsudvikling i dagtilbud

    Torben Næsby
    48-57
    • PDF
  • Transferevaluering af pædagogisk efteruddannelse

    Bent B. Andresen
    58-67
    • PDF
  • Sosial, faglig og opplevd inklusjon for ulike elevgrupper i skolen

    Thomas Nordahl, Anne-Karin Sunnevåg
    68-75
    • PDF
  • Dagtilbud med høy, god og lav kvalitet

    Anne-Karin Sunnevåg
    76-85
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.