Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 20 (2016): Refleksiv praksislæring
Nr. 20 (2016): Refleksiv praksislæring
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n20.2016
Publiceret:
08-06-2016
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Søren Pjengaard
2-9
PDF
Refleksiv praksislæring i relation til den klassiske læringspsykologi: Del I
Søren Pjengaard
10-17
PDF
Refleksiv praksislæring i relation til den klassiske læringspsykologi: Del II
Søren Pjengaard
18-25
PDF
Refleksiv praksislæring i relation til den klassiske læringspsykologi: Del III
Søren Pjengaard
26-35
PDF
Refleksiv praksislæring mellem mesterlære og formel uddannelse
Jørn Bjerre
36-41
PDF
Refleksiv praksislæring og refleksiv metodologi. Hvordan ser vi, at den pædagogstuderende reflekterer?
Torben Næsby
42-51
PDF
Utilising digital technology for dialogue and evaluation – a quasi-scholastic method in action
Thomas Kjærgaard
52-67
PDF
Et økologisk-humanistisk perspektiv på Refleksiv praksislæring
Susanne Dau
68-79
PDF
Refleksion i professionsuddannelserne
Preben Olund Kirkegaard
80-87
PDF
Teori og praksis i Refleksiv praksislæring
Lars Emmerik Damgaard Knudsen, Lisbeth Haastrup
88-95
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere