Refleksiv praksislæring mellem mesterlære og formel uddannelse
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n20.195Resumé
I det følgende vil jeg give et bud på, hvordanbegrebskonstruktionen Refleksiv praksislæring
kan fortolkes. Refleksiv praksislæring lanceres
inden for professionshøjskolerne som en invitation
til debat om, hvad der kendetegner institutionens
uddannelser. Parallelt med universiteternes fokus
på forskningsbaseret undervisning kan Refleksiv
praksislæring ses som en måde, hvorpå professionshøjskolerne
definerer deres uddannelser.
Downloads
Publiceret
08-06-2016
Citation/Eksport
Bjerre, J. (2016). Refleksiv praksislæring mellem mesterlære og formel uddannelse. CEPRA-striben, (20), 36–41. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n20.195
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2016 Jørn Bjerre

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.