Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n07.51Resumé
Innovation og kreativitet er en del af mange uddannelsers
målsætning. Men hvordan kan man evaluere
innovative processer? Er det ikke selvmodsigende
gennem systematisk indsamling af data og konkrete
målsætninger at ville vurdere innovative processer,
der netop er karakteriseret ved flertydighed og vildt
voksende ideer?
Downloads
Publiceret
01-12-2009
Citation/Eksport
Miller, T. (2009). Forord. CEPRA-striben, (07), 2–3. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n07.51
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2009 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.