Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 22 (2017): Undersøgelser af børn

Nr. 22 (2017): Undersøgelser af børn

					Se Nr. 22 (2017): Undersøgelser af børn
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n22.2017
Publiceret: 20-12-2017

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord Børneundersøgelser - undersøgelser af børn

    Tanja Miller
    2-5
    • PDF
  • Hvordan tror I sådan en som ham bliver vurderet? – (u)synlige kriterier for evaluering

    Anne Mia Steno
    6-13
    • PDF
  • Så fik jeg den der diagnose – om betydningen af at få en ADHD diagnose på kanten af ungdomslivet

    Tanja Miller, Jeanne Stenhøj, Jonas Stuhr
    14-21
    • PDF
  • Sprogvurderingsresultater anvendt i praksis. Et sprogligt etnografisk casestudie

    Rianne H. Slingerland
    22-31
    • PDF
  • Pædagogisk brug af redskaber til vurdering af børns læring i dagtilbud

    Lars Zacharias Mortensen
    32-49
    • PDF
  • Hvad skal vurderes? KIDS som metode i arbejdet med at støtte børns sociale inklusion i daginstitutioner

    Grethe Kragh-Müller
    50-59
    • PDF
  • Evaluering af eller med børn

    Kathrine Degn, Troels Jespersen
    60-67
    • PDF
  • ECERS-3 og kvalitetsvurdering i dagtilbud i Danmark

    Torben Næsby
    68-85
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.