Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n08.156Resumé
Temaet i dette nummer af CEPRA -striben er ”Danskdidaktik og evaluering”. Ordet didaktik har rod i det antikke Grækenland – nærmere betegnet i det græske ord didaskein, som betyder at undervise. Didaktik er teori om undervisning og omfatter som sådan overvejelser, begrundelser og betingelser for alle væsentlige beslutninger, der vedrører planlægning, gennemførelse og evaluering af undervisning
Downloads
Publiceret
01-02-2010
Citation/Eksport
Miller, T. (2010). Forord. CEPRA-striben, (08), 2–5. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n08.156
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2010 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.