Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 09 (2011): Bologna processen
Nr. 09 (2011): Bologna processen
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n09.2011
Publiceret:
01-02-2011
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-3
PDF
Bologna processen og vurdering af læring: Taksonomier og didaktisk refleksion
Tanja Miller
4-13
PDF
Når europæiske standarder for kvalitet skal give mening lokalt
Bente Bjørnholt
14-19
PDF
Programteori: Process tracing som metode
Vibeke Normann Andersen, Poul Skov Dahl
20-29
PDF
Evaluering og skolemodenhedstest på Emdrupborg forsøgsskole
Christian Ydesen
30-38
PDF
Hvordan opplever elevene den formative evaluering i praksis?
Marie Gran Aspunvik
39-45
PDF
Kvalitet som afsæt for evaluering af det pædagogiske læringsmiljø: Early Childhood Environment Rating Scala
Torben Næsby, Karsten Skytte
46-53
PDF
Evalueringsontologi – evaluering under udviklingspsykologisk lup
Pero Mišković Larsen
54-66
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere