Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 09 (2011): Bologna processen

Nr. 09 (2011): Bologna processen

					Se Nr. 09 (2011): Bologna processen
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n09.2011
Publiceret: 01-02-2011

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-3
    • PDF
  • Bologna processen og vurdering af læring: Taksonomier og didaktisk refleksion

    Tanja Miller
    4-13
    • PDF
  • Når europæiske standarder for kvalitet skal give mening lokalt

    Bente Bjørnholt
    14-19
    • PDF
  • Programteori: Process tracing som metode

    Vibeke Normann Andersen, Poul Skov Dahl
    20-29
    • PDF
  • Evaluering og skolemodenhedstest på Emdrupborg forsøgsskole

    Christian Ydesen
    30-38
    • PDF
  • Hvordan opplever elevene den formative evaluering i praksis?

    Marie Gran Aspunvik
    39-45
    • PDF
  • Kvalitet som afsæt for evaluering af det pædagogiske læringsmiljø: Early Childhood Environment Rating Scala

    Torben Næsby, Karsten Skytte
    46-53
    • PDF
  • Evalueringsontologi – evaluering under udviklingspsykologisk lup

    Pero Mišković Larsen
    54-66
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.