Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n21.219Resumé
Dette temanummer har fokus på erhvervsskolesektoren. Og er CEPRA- stribens første udgave af tidsskiftet efter vi er gået over til "open – access", hvilket vi forventer os meget af. Spred gerne kendskabet til tidsskriftet der som fagligt hovedsigte har at løfte faglige diskussioner om evaluering, dokumentation og feedback i uddannelsessektoren.
Artiklerne dækker et bredt spektrum af aktuelle udfordringer og problemstillinger i erhvervsskolesektoren og er klynget således at en række artikler dækker et indefra-ud perspektiver og andre dækker et mere udefra- ind perspektiv.
Desuden bringes en artikel om feedback i grundskolen uden for tema.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af tidsskriftets publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere har ret til og opfordres til at publicere deres værker online (f.eks. i institutionslagre eller på deres websted) forud for og under manuskriptprocessen, da dette kan føre til produktive udvekslinger, samt tidligere og større citater fra publicerede værker (se The Effect of Open Access).
Articles published in Cepra-striben may be used (downloaded) and reused (distributed, copied, cited, i.e. the work may be reproduced and distributed but not remixed and built upon) for non-commercial purposes with reference to the authors and publication host.