Cooperative learning og evaluering af elevers læring
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.333Resumé
Cooperative Learning kan være med til at skabe mere aktivitet i undervisningen, og det kan være med til at skabe tid og rum for den vigtige evaluering af elevernes læring, fordi læreren ikke, som i en traditionel undervisning,
er på hele tiden. Eleverne bliver bevidste om egne styrker og deres eget bidrag til gruppens arbejde, og de kan på den måde øge deres læringsudbytte.
Downloads
Publiceret
01-09-2013
Citation/Eksport
Strange, M. (2013). Cooperative learning og evaluering af elevers læring. CEPRA-striben, (15), 34–39. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n15.333
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2013 Mette Strange

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.