Forord Børneundersøgelser - undersøgelser af børn
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n22.285Resumé
Traditionelle undersøgelser af børn i professionel praksis
i institutioner og forvaltninger indeholder ofte vurderin-
ger af børnenes evner og færdigheder inden for specifik-
ke områder, f.eks. sprog, adfærd og kognition. Vanskelig-
heder inden for det undersøgte område tilskrives i reglen
barnet selv, og en mulig indsats er individorienteret og
skal søge at rette op på en eventuel fejludvikling.
Downloads
Publiceret
20-12-2017
Citation/Eksport
Miller, T. (2017). Forord Børneundersøgelser - undersøgelser af børn. CEPRA-striben, (22), 2–5. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n22.285
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2017 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.