Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n14.101Resumé
En væsentlig del af udviklings-, undervisnings-
og læreprocesser er den feedback
deltagerne modtager fra omgivelserne på
forskellige måder. Artiklen ”The power of
feedback” (2007) af Hattie og Timperley
blev startskuddet til yderligere forskning
i feedbacks betydning, for både dem der
modtager og dem der giver det. Andre har
lavet udviklingsprojekter, hvor de generelle
fund fra artiklen er implementeret og
udviklet i forskellige kontekster og dermed
blevet mere egnede, som en del af en
evalueringskultur i en inklusionspraksis.
Dette temanummer beskæftiger sig med
feedback processer i forskellige kontekster.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2013 Tanja Miller

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.