Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 14 (2013): Feedback
Nr. 14 (2013): Feedback
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n14.2013
Publiceret:
01-04-2013
Hele nummeret
PDF
Artikler
Forord
Tanja Miller
2-3
PDF
Betydninger af folkeskolens afsluttende prøver – belyst ud fra forskellige elevperspektiver
Annette Rasmussen
4-13
PDF
Evaluering som logik og praksis i erhvervsuddannelser
Nanna Friche
14-19
PDF
SEALK, dialog, feedback og individuelle udviklingsplaner
Claus Madsen
20-29
PDF
Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen
Vibeke Christensen, Søren Pjengaard
30-43
PDF
Bedömning som lärande: Vad elever kan lära sig genom att ge feedback
Jessica Berggren
44-53
PDF
Inklusion og børn i udsatte positioner – RP-metoden som evaluering af inklusionsindsatser i dagtilbud
Mathilde Nyvang Hostrup
54-65
PDF
LOV - en strategi for å fremme læring
Dag Sørmo, Roald Jensen
66-73
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere