Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 14 (2013): Feedback

Nr. 14 (2013): Feedback

					Se Nr. 14 (2013): Feedback
DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n14.2013
Publiceret: 01-04-2013

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • Forord

    Tanja Miller
    2-3
    • PDF
  • Betydninger af folkeskolens afsluttende prøver – belyst ud fra forskellige elevperspektiver

    Annette Rasmussen
    4-13
    • PDF
  • Evaluering som logik og praksis i erhvervsuddannelser

    Nanna Friche
    14-19
    • PDF
  • SEALK, dialog, feedback og individuelle udviklingsplaner

    Claus Madsen
    20-29
    • PDF
  • Elevfeedback som læringsfremmende undervisningsaktivitet i danskfaget i udskolingen

    Vibeke Christensen, Søren Pjengaard
    30-43
    • PDF
  • Bedömning som lärande: Vad elever kan lära sig genom att ge feedback

    Jessica Berggren
    44-53
    • PDF
  • Inklusion og børn i udsatte positioner – RP-metoden som evaluering af inklusionsindsatser i dagtilbud

    Mathilde Nyvang Hostrup
    54-65
    • PDF
  • LOV - en strategi for å fremme læring

    Dag Sørmo, Roald Jensen
    66-73
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.