Evaluering af eller med børn
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n22.252Nøgleord:
evaluering, børneperspektiv, fænomenologi, konceptpædagogikkerResumé
Artiklen bygger på en undersøgelse af PALS konceptet i Holstebro. Artiklen argumenterer for, at der er et udpræget mangel på børneperspektiv i evalueringen af PALS, og giver derefter et bud på hvordan en sådan evaluering kan designes og gennemføres.Downloads
Publiceret
20-12-2017
Citation/Eksport
Degn, K., & Jespersen, T. (2017). Evaluering af eller med børn. CEPRA-striben, (22), 60–67. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n22.252
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2017 Kathrine Degn, Troels Jespersen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.