CEPRA-striben

Tidsskrift for Evaluering i Praksis
Tidsskriftet formidler viden om evaluering i teori og praksis.
En platform for seriøse debatter om evaluering, politik, forskning og erfaringer, hvor evaluering og dokumentation er mere end det, der kan måles og vejes. Her ligger også store potentialer for udvikling og rammesætning for udviklingsprocesser.


Artikler i CEPRA-striben giver BFI-point
CEPRA-striben er optaget i Forsknings- og Innovationsstyrelsens autoritetsliste over videnskabelige tidsskrifter og er derfor en anerkendt kanal for publicering af pædagogisk forskning.
Artikler i CEPRA-striben udløser dermed publikationspoint (BFI-point) for forfatterne og de institutioner, de er ansat ved.

Lad dig registrere som forfatter og reviewer

 

Meddelelser

 

Kan og skal dannelse evalueres? – deadline 1. marts 2018

 

Call for artikler til CEPRA-striben nr 24

Kan og skal dannelse evalueres?

Begrebet dannelse har i forbindelse med pædagogisk praksis, politik og videnskab længe været en veritabel kampplads og ligeledes et begreb, der synes at have været tvunget i baggrunden til fordel som begreber som læring, kompetencer og uddannelse. Dannelsesbegrebet synes imidlertid at nyde en egentlig revitalisering for indeværende. 

 
Sendt: 2017-12-05 Mere...
 

Skriv en artikel til CEPRA-striben

 
CEPRA-striben udgives to gange om året. Er du interesseret i at bidrage, kan du ovenfor lade dig registrere som forfatter og/eller reviewer og indsende et bidrag i henhold til nedenstående temaer:  
Sendt: 2016-06-27
 
Flere meddelelser...

Nr. 21 (2016): Erhvervsskoler og evaluering


Erhvervsskoler og evaluering