Ressourcepersoners rolle i den pædagogiske praksis
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.91Resumé
Ressourcepersoner anvendes i stigende grad i dagtilbud og skoler. Danmarks Evalueringsinstitut har gennemført en række undersøgelser og evalueringer af brugen af ressourcepersoner. De tegner et billede af forskellige tilgange til brugen af ressourcepersonen i skoler og dagtilbud og af, hvad man som leder af skole
eller dagtilbud bør holde sig for øje, hvis man vil anvende kompetencerne optimalt.
Downloads
Publiceret
01-04-2012
Citation/Eksport
Andersen, F. B. (2012). Ressourcepersoners rolle i den pædagogiske praksis. CEPRA-striben, (12), 50–57. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.91
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2012 Frode Boye Andersen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.