SMTTE - model, tænkning eller praksiskonstruktion?
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.89Resumé
”SMTTE” er gennem de seneste 15 år blevet en ofte
brugt tilgang til evaluering og udvikling på professionsområder
i Danmark. Man kan møde SMTTE
omsat på mange måder: som læreplaner, bagved
kvalitetsrapporter, i didaktiske processer, ved behandling
af hjerneskadede, på organisationsniveau,
til elevevaluering – for blot at nævne nogle få. Kan
SMTTE da bruges til hvad som helst? Og lige godt
på alle måder? Artiklen præsenterer en grundlagsforståelse
for SMTTE og peger på frugtbare pointer
og faldgruber i SMTTE’s omgang med praksis.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2012 Frode Boye Andersen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.