SMTTE - model, tænkning eller praksiskonstruktion?

Forfattere

  • Frode Boye Andersen

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.89

Resumé

”SMTTE” er gennem de seneste 15 år blevet en ofte
brugt tilgang til evaluering og udvikling på professionsområder
i Danmark. Man kan møde SMTTE
omsat på mange måder: som læreplaner, bagved
kvalitetsrapporter, i didaktiske processer, ved behandling
af hjerneskadede, på organisationsniveau,
til elevevaluering – for blot at nævne nogle få. Kan
SMTTE da bruges til hvad som helst? Og lige godt
på alle måder? Artiklen præsenterer en grundlagsforståelse
for SMTTE og peger på frugtbare pointer
og faldgruber i SMTTE’s omgang med praksis.

Downloads

Publiceret

01-04-2012

Citation/Eksport

Andersen, F. B. (2012). SMTTE - model, tænkning eller praksiskonstruktion?. CEPRA-Striben, (12), 34–41. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n12.89