Gør kvalitetsrapporten til et udviklings- og videndelingsværktøj
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n11.80Resumé
Helsingør Kommune har lavet en dialogbaseret
kvalitetsrapport som en del af kommunens kvalitetsmodel
for folkeskolen. Rapporten anvendes
som et udviklings- og styringsværktøj på skole- og
kommuneniveau og danner sammen med kvalitetssamtalerne
en del af rammen omkring kvalitetsudviklingen
af kommunens skoler. Artiklen viser,
hvordan arbejdet med kvalitetsrapporten kan
anvendes som et dialogredskab i udviklingsarbejdet
på kommunens skoler.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2011 Lene Tetzlaff-Petersen, Merete Bonke

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.