Gør kvalitetsrapporten til et udviklings- og videndelingsværktøj

Forfattere

  • Lene Tetzlaff-Petersen
  • Merete Bonke

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n11.80

Resumé

Helsingør Kommune har lavet en dialogbaseret
kvalitetsrapport som en del af kommunens kvalitetsmodel
for folkeskolen. Rapporten anvendes
som et udviklings- og styringsværktøj på skole- og
kommuneniveau og danner sammen med kvalitetssamtalerne
en del af rammen omkring kvalitetsudviklingen
af kommunens skoler. Artiklen viser,
hvordan arbejdet med kvalitetsrapporten kan
anvendes som et dialogredskab i udviklingsarbejdet
på kommunens skoler.

Downloads

Publiceret

2011-11-01

Citation/Eksport

Tetzlaff-Petersen, L., & Bonke, M. (2011). Gør kvalitetsrapporten til et udviklings- og videndelingsværktøj. CEPRA-Striben, (11), 26–29. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n11.80

Nummer

Sektion

Artikler