Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 32 (2023): Tema: Åbent Call
Nr. 32 (2023): Tema: Åbent Call
Dette nummer af CEPRA-striben er uden for tema.
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n23.2023
Publiceret:
25-08-2023
Hele nummeret
PDF
Artikler
Inddragelsen af børneperspektivet i evaluering af skoleparathed
Maja Schürer, Anders Kalsgaard Møller
4-17
PDF
Inklusion i dagtilbud
– en undersøgelse af inklusions og eksklusionsprocesser i børnefællesskaber
Torben Næsby, Brit Gro-Nielsen, Birgitte Skov Pedersen, Anna Ørnemose
18-33
PDF
Fra verdensmål til undervisning på erhvervsuddannelser
Henriette Duch
34-47
PDF
Hvordan dækker man de blinde vinkler?
En undersøgelse af fordele og ulemper ved at bruge strukturerede observationer og GoPro-kameraer i pædagogisk forskning
Jens Sand Østergaard, Mikkel Tore Eskildsen
48-59
PDF
Mobiletnografi – en vej til viden om psykisk sårbare unge?
Line Asp Hansen, Johanne Grøndahl Glavind, Camilla Armstrong Gjedde
60-71
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere