Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelse af abstract forud for artikel
Retningslinjer for forfattere
Beskyttelse af personlige oplysninger
Redaktionsgruppe
Kontaktperson
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Nr. 31 (2022): Tema: Åbent call
Nr. 31 (2022): Tema: Åbent call
Dette nummer af CEPRA-striben er uden for tema.
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n31.2022
Publiceret:
31-10-2022
Hele nummeret
PDF
Artikler
God inklusion i målingens tidsalder
om krydspresset mellem inklusionsbestræbelser og den neoliberale agenda
Thomas Thyrring Engsig
4-15
PDF
Økonomi på ikke-økonomiske uddannelser
– fuldgyldigt medlem af familien, på tålt ophold eller udstødt?
Sigurd Trolle Gronemann, Poul Thøis Madsen
16-25
PDF
Evaluering af videnspraksisser i undervisningsrummet
Lotte Agnes Lausen, Sisse Winther Oreskov, Helle Marie Skovbjerg
26-37
PDF
”Det skærper vores fokus”
Evaluering af en indsats til styrkelse af forældres kompetencer til at fremme spædbørns motoriske udvikling
Marlene Rosager Lund Pedersen, Bjarne Ibsen
38-51
PDF
The process of implementing an internal formative evaluation
Bjarne Wahlgren, Katrine Puge
52-61
PDF
Evaluering af styrkelse af det pædagogiske personales kompetencer til at fremme småbørns motoriske udvikling
Marlene Rosager Lund Pedersen, Bjarne Ibsen
62-77
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere