Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelse af abstract forud for artikel
    • Retningslinjer for forfattere
    • Beskyttelse af personlige oplysninger
    • Redaktionsgruppe
    • Kontaktperson
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Nr. 31 (2022): Tema: Åbent call

Nr. 31 (2022): Tema: Åbent call

					Se Nr. 31 (2022): Tema: Åbent call

Dette nummer af CEPRA-striben er uden for tema.

DOI: https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n31.2022
Publiceret: 31-10-2022

Hele nummeret

  • PDF

Artikler

  • God inklusion i målingens tidsalder om krydspresset mellem inklusionsbestræbelser og den neoliberale agenda

    Thomas Thyrring Engsig
    4-15
    • PDF
  • Økonomi på ikke-økonomiske uddannelser – fuldgyldigt medlem af familien, på tålt ophold eller udstødt?

    Sigurd Trolle Gronemann, Poul Thøis Madsen
    16-25
    • PDF
  • Evaluering af videnspraksisser i undervisningsrummet

    Lotte Agnes Lausen, Sisse Winther Oreskov, Helle Marie Skovbjerg
    26-37
    • PDF
  • ”Det skærper vores fokus” Evaluering af en indsats til styrkelse af forældres kompetencer til at fremme spædbørns motoriske udvikling

    Marlene Rosager Lund Pedersen, Bjarne Ibsen
    38-51
    • PDF
  • The process of implementing an internal formative evaluation

    Bjarne Wahlgren, Katrine Puge
    52-61
    • PDF
  • Evaluering af styrkelse af det pædagogiske personales kompetencer til at fremme småbørns motoriske udvikling

    Marlene Rosager Lund Pedersen, Bjarne Ibsen
    62-77
    • PDF

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere

CEPRA-Striben ISSN: 2445-818X

Udgivne artikler er omfattet af Creative Commons licens CC BY-NC

 

 

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.