nKNOWation: et sundhedsteknologisk innovationssamarbejde mellem to nordjyske erhvervsskoler
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n21.171Nøgleord:
evalueringsresultater, tværfaglig, innovation, undervisningsforløb, tværinstitutionelt samarbejde, formidlingResumé
Denne artikel formidler og reflekterer over resultaterne fra den seneste evaluering af nKNOWation; et tværinstitutionelt undervisningsforløb hvis formål er at fremme sundhedsteknologisk innovationstænkning hos erhvervsskoleelever. Artiklen fremhæver og diskuterer det styregruppen anser som de væsentligste erfaringer fra evalueringen samt resultater, der kunne være interessante at undersøge nærmere fremadrettet. Hensigten er at biddrage til den fundamentale diskurs omkring innovationsundervisning gennem formidling af resultater fra, og med særlig fokus på, erhvervsuddannelser. Ligeledes, at belyse værdien af tværfaglige undervisningsforløb til udvikling af innovationsfag.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2016 Christian Ravn Haslam, Thomas Vrangbæk Thomsen, Lona Bach

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.