nKNOWation: et sundhedsteknologisk innovationssamarbejde mellem to nordjyske erhvervsskoler

Forfattere

  • Christian Ravn Haslam Faglærer ved Tech College Aalborg & PhD Studerende ved Institut for Kommunikation & Psykologi, Aalborg Universitet http://orcid.org/0000-0002-9545-7155
  • Thomas Vrangbæk Thomsen Forretningsudvikler ved Tech College Aalborg
  • Lona Bach Udviklingskonsulent ved SOSU Nord

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n21.171

Nøgleord:

evalueringsresultater, tværfaglig, innovation, undervisningsforløb, tværinstitutionelt samarbejde, formidling

Resumé

Denne artikel formidler og reflekterer over resultaterne fra den seneste evaluering af nKNOWation; et tværinstitutionelt undervisningsforløb hvis formål er at fremme sundhedsteknologisk innovationstænkning hos erhvervsskoleelever. Artiklen fremhæver og diskuterer det styregruppen anser som de væsentligste erfaringer fra evalueringen samt resultater, der kunne være interessante at undersøge nærmere fremadrettet. Hensigten er at biddrage til den fundamentale diskurs omkring innovationsundervisning gennem formidling af resultater fra, og med særlig fokus på, erhvervsuddannelser. Ligeledes, at belyse værdien af tværfaglige undervisningsforløb til udvikling af innovationsfag.   

Downloads

Publiceret

10-11-2016

Citation/Eksport

Haslam, C. R., Thomsen, T. V., & Bach, L. (2016). nKNOWation: et sundhedsteknologisk innovationssamarbejde mellem to nordjyske erhvervsskoler. CEPRA-Striben, (21), 20–27. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n21.171

Mest læste artikler af samme forfatter(e)