U-valuering
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n13.96Resumé
Hvordan kan begrebet emergent evaluering omsættes
til en praksis kontekst? Hvordan kan noget så umiddelbart
modsætningsfyldt som emergent evaluering,
dvs. fremtidsorienteret evaluering, forstås? Hvilke
metoder er anvendt som baggrund for den emergente
evaluering i praksis? Disse spørgsmål vil blive
omdrejningspunkt for denne artikel, som udspringer
af en efterlysning af netop en omsætning af begrebet
”emergent evaluering” til konkrete angivelser af
metodiske veje.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2012 Anni Stavnskær Pedersen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.