Undervisningsevaluering på psykologistudiet

Forfattere

  • Jonas Kristoffer Lindeløv

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n06.49

Resumé

Evalueringspraksis på psykologiuddannelsen ved Aalborg Universitet er blevet til gennem jordnære erfaringer med tidligere evalueringspraksisser. Der er ikke skelet til teoretiske modeller eller sammenhænge. I denne artikel præsenteres og diskuteres den nuværende evalueringspraksis, på godt og ondt.
Artiklens forfatter er studerende på 9. semester og medlem af studienævnet. Han oplever derfor evalueringen fra disse to perspektiver og diskuterer evalueringens betydning for forholdet mellem studerende og undervisere på studiet.

Downloads

Publiceret

01-05-2009

Citation/Eksport

Lindeløv, J. K. (2009). Undervisningsevaluering på psykologistudiet. CEPRA-Striben, (06), 44–49. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n06.49