Viden og refleksion i evaluering af pædagogisk praksis
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n05.35Resumé
Artiklerne i dette nummer forholder sig på forskellig vis til den komplekse problemstilling, der drejer sig om samspillet mellem videngrundlaget i pædagogisk arbejde og videngrundlaget i evalueringspraksis.
Downloads
Publiceret
01-05-2009
Citation/Eksport
Nissen, M. A. (2009). Viden og refleksion i evaluering af pædagogisk praksis. CEPRA-striben, (05), 6–11. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n05.35
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2009 Maria Appel Nissen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.