Evaluering og kompleksitet i pædagogisk arbejde
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n02.11Resumé
Dette temanummer drejer sig om evaluering i og af dagtilbud, boformer og opholdssteder. Dagtilbud, boformer og opholdssted udgør forskellige rammer for forskellige indsatser. Målsætninger og målgrupper er forskellige. Den praksisviden, der findes, varierer. Fælles er imidlertid, at den pædagogiske indsats er et centralt omdrejningspunkt. I denne indledende artikel vil vi reflektere over hvilke problemstillinger og udfordringer, der er forbundet med at evaluere pædagogiske indsatser. En central pointe er behovet for, men også det svære i at lukke op for kompleksiteten i det pædagogiske arbejde.Downloads
Publiceret
01-06-2008
Citation/Eksport
Nissen, M. A. (2008). Evaluering og kompleksitet i pædagogisk arbejde. CEPRA-striben, (02), 6–11. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n02.11
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2008 Maria Appel Nissen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.