”Shit! Skal vi kunne alt det?” – Om SOLO-evaluering i praksis
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n13.97Resumé
Denne artikel bygger ikke på en
forskningsbaseret undersøgelse.
Den er slet og ret et praksiseksempel
fra læreruddannelsen,
der viser, hvordan man kan
prøve på at skabe endnu mere
tydelighed i sin undervisning,
måle læringsudbyttet endnu
mere præcist og forsøge at få de
studerende til endnu tydeligere
at forstå, hvad det er, man vil
have de skal lære. For problemet
er jo, at man ikke ved, hvad det
er, man skal forstå, før man – ja
netop – har forstået det!
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en Creative Commons Attribution-licens, der giver andre ret til at dele værket med en anerkendelse af værkets forfatter og første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere kan indgå flere separate kontraktlige aftaler om ikke-eksklusiv distribution af tidsskriftets publicerede version af værket (f.eks. sende det til et institutionslager eller udgive det i en bog), med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.
- Forfattere har ret til og opfordres til at publicere deres værker online (f.eks. i institutionslagre eller på deres websted) forud for og under manuskriptprocessen, da dette kan føre til produktive udvekslinger, samt tidligere og større citater fra publicerede værker (se The Effect of Open Access).
Articles published in Cepra-striben may be used (downloaded) and reused (distributed, copied, cited, i.e. the work may be reproduced and distributed but not remixed and built upon) for non-commercial purposes with reference to the authors and publication host.