”Shit! Skal vi kunne alt det?” – Om SOLO-evaluering i praksis

Forfattere

  • Hanne Schilling

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n13.97

Resumé

Denne artikel bygger ikke på en
forskningsbaseret undersøgelse.
Den er slet og ret et praksiseksempel
fra læreruddannelsen,
der viser, hvordan man kan
prøve på at skabe endnu mere
tydelighed i sin undervisning,
måle læringsudbyttet endnu
mere præcist og forsøge at få de
studerende til endnu tydeligere
at forstå, hvad det er, man vil
have de skal lære. For problemet
er jo, at man ikke ved, hvad det
er, man skal forstå, før man – ja
netop – har forstået det!

Downloads

Publiceret

01-08-2012

Citation/Eksport

Schilling, H. (2012). ”Shit! Skal vi kunne alt det?” – Om SOLO-evaluering i praksis. CEPRA-Striben, (13), 40–47. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n13.97