”Shit! Skal vi kunne alt det?” – Om SOLO-evaluering i praksis
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n13.97Resumé
Denne artikel bygger ikke på en
forskningsbaseret undersøgelse.
Den er slet og ret et praksiseksempel
fra læreruddannelsen,
der viser, hvordan man kan
prøve på at skabe endnu mere
tydelighed i sin undervisning,
måle læringsudbyttet endnu
mere præcist og forsøge at få de
studerende til endnu tydeligere
at forstå, hvad det er, man vil
have de skal lære. For problemet
er jo, at man ikke ved, hvad det
er, man skal forstå, før man – ja
netop – har forstået det!
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2012 Hanne Schilling

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.