Når der skal sættes ord på praksis i specialundervisningen

Forfattere

  • Britta Husted
  • Sinne Møller Bertelsen

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n05.39

Resumé

Gennem længere tid har vi i gruppe A på Voksenskolen for Undervisning og Kommunikation i Aalborg arbejdet med digitale bøger til vores elevgruppe. Vores drøm har længe været at udvikle en ”IT-rygsæk”, således vores elever trods svære fysiske og kognitive problematikker kunne få muligheden for selvstændigt at betjene en pc og gennem digitale bøger have adgang til undervisningsmaterialer
inden for humanistiske, naturfaglige og praktiske/musiske fag.

Downloads

Publiceret

01-05-2009

Citation/Eksport

Husted, B., & Bertelsen, S. M. (2009). Når der skal sættes ord på praksis i specialundervisningen. CEPRA-Striben, (05), 36–41. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n05.39