Dialogiske evalueringsformer i et skriveforløb i 9. klasse
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n03.23Resumé
SKRIV GODT! er et undervisningsforløb i skriftlig fremstilling, der er designet til og udført i en 9. klasse på en skole i Nordjylland af undertegnede i samarbejde med klassens dansklærer. Hensigten med forløbet har været at afprøve dialogiske evalueringsformer som dannelsespotentiale ud fra den antagelse, at dialogisk evaluering betyder, at meninger kan brydes og få refleksion og forandring til at ske.
Downloads
Publiceret
01-11-2008
Citation/Eksport
Hansen, H. M. (2008). Dialogiske evalueringsformer i et skriveforløb i 9. klasse. CEPRA-striben, (03), 42–49. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n03.23
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2008 Helle Mejlhede Hansen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.