Mange veje mod en stærk evalueringskultur i folkeskolen

Forfattere

  • Katja Munch Thorsen

DOI:

https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n03.21

Resumé

En systematisk og stærk evalueringskultur i folkeskolen er blevet en målsætning, som der i stigende grad stræbes efter, og det er en af Danmarks Evalueringsinstituts (EVA) vigtigste opgaver at beskæftige sig med temaet på mange forskellige niveauer. I denne artikel fortæller EVA”s chef for området for grundlæggende uddannelse og undervisning om de aktuelle projekter, som EVA gennemfører, og om, hvordan de tilsammen giver en hånd i ryggen på projektet at skabe en god folkeskole

Downloads

Publiceret

01-11-2008

Citation/Eksport

Thorsen, K. M. (2008). Mange veje mod en stærk evalueringskultur i folkeskolen. CEPRA-Striben, (03), 26–31. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n03.21