Lærersamarbejde
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n03.20Resumé
Artiklen følger et evalueringstilfælde fra en skole, hvor ledelsen og personalet var endt i en konflikt om, hvordan lærernes samarbejde skulle udformes. Konflikten handlede om, at forestillingen om ens eget arbejde og andres motiver var fastlåst. Evalueringen forsøgte på pragmatisk vis at opbløde dette og bidrage til en mere fleksibel forståelse af forholdet mellem organisation og organisering, dvs. hvordan man formelt styrer samarbejdet, og hvordan det reelt går til. Det centrale er, hvordan man opfatter de behov, som bør styre organiseringen.
Downloads
Publiceret
Citation/Eksport
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2008 Rolf Lander

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.