Et spørgsmål om kvalitet – pædagogisk kvalitet?
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n02.14Resumé
Denne artikel skal ses som et bidrag til en pædagogisk kvalitetsdebat på daginstitutionsområdet. Artiklen præsenterer resultater fra et udviklingsprojekt 2006/2007 og diskuterer evalueringsværktøjet ECERS, der synliggør kvalitet på en særlig måde. Artiklen diskuterer forskellige mulige måder at arbejde med ECERS på og forholder sig til problemstillinger konkret og praksisnært.Downloads
Publiceret
01-06-2008
Citation/Eksport
Larsen, G., & Andersen, E. (2008). Et spørgsmål om kvalitet – pædagogisk kvalitet?. CEPRA-striben, (02), 28–34. https://doi.org/10.17896/UCN.cepra.n02.14
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Copyright (c) 2008 Gitte Larsen, Elisabeth Andersen

Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse –Ikke-kommerciel (by-nc).
Forfattere, der publicerer deres værker via dette tidsskrift, accepterer følgende vilkår:
- Forfattere bevarer deres ophavsret og giver tidsskriftet ret til første publicering, samtidigt med at værket er omfattet af en CC BY-NC licens.
- Cepra-Striben tillader at forfatterne kan arkivere deres publicerede artikel (post-print) på egen Institutional Repository, hvis forfatterne samtidig linker til artiklens DOI nummer.