Forord
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.perspektiv.n17.614Resumé
Hvordan styrker vi koblingen mellem teori og praksis i læreruddannelsen?
Dette spørgsmål danner omdrejningspunktet for nærværende udgave af UCN Perspektiv, hvor fem forskningsartikler fra
læreruddannelsen ved UCN belyser centrale aspekter af professionsudvikling, undervisningskvalitet og overgangen fra studie til professionel praksis.
Downloads
Publiceret
07-10-2025
Citation/Eksport
Larsen, P. (2025). Forord. UCN Perspektiv, (17), 4–5. https://doi.org/10.17896/UCN.perspektiv.n17.614
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
”Forfattere bevarer deres ophavsret, men giver tidsskriftet ret til første publicering. Forfattere kan frit uploade en version af sin artikel andetsteds (parallelpublicering), men med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.”