Studerende som deltagere i forsknings- og udviklingsarbejder
DOI:
https://doi.org/10.17896/UCN.perspektiv.n5.348Resumé
Forsknings- og udviklingsarbejde på læreruddannelsen varetages normalt af forskere/læreruddannere. I Universitarium-projektet er tre studerende deltagere i en forsknings- og udviklingsgruppe på UCN. De studerende bidrager i et samarbejde med forskere/læreruddannere i alle projektets faser. Samarbejdet kan, som supplement til den almindelige studieaktivitet, bidrage til de studerendes indsigt i anvendelse af lærerfaglig viden.
Publiceret
06-05-2019
Citation/Eksport
Petersen, N. A. I. (2019). Studerende som deltagere i forsknings- og udviklingsarbejder. UCN Perspektiv, (5), 16–19. https://doi.org/10.17896/UCN.perspektiv.n5.348
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
”Forfattere bevarer deres ophavsret, men giver tidsskriftet ret til første publicering. Forfattere kan frit uploade en version af sin artikel andetsteds (parallelpublicering), men med en anerkendelse af værkets første publicering i nærværende tidsskrift.”